Packad

Man tycker att man har så mycket tid över när man inte börjar förrns vid elva på förmiddagen. Min plan var att hinna iväg och träna lite snabbt till och med. Men när jag tittade ut genom fönstret så tappade jag helt lusten. Det är snö överallt och precis allting är vitt. En sån förmiddag när man hellre sitter inne och myser och lever på att man ju faktiskt dansade igår. Trots ett stort man(kvinno-)fall bland mina dansande vänner. Maja skulle spela volleyboll och om jag förstod det hela rätt så åt de andra pizza och tyckte synd om sig själva av olika anledningar. Istället träffade jag Sara, som för första gången fått för sig att hon nog borde pröva på den där dansen hon också. Dock upptäckte jag det inte förrns efteråt, när jag var påväg hem och hon påväg till omklädningsrummet. Så observant man kan vara!

Vad jag vill få fram är i alla fall att jag ju då tränade igår och därför bara har suttit inne och myst hela förmiddagen idag istället. Nu, någon timme innan jag börjar jobbet, så kommer jag på att jag kanske borde försöka bli packad också. Helst ganska rejält packad dessutom. Men då jag inte ens kan komma på vad jag ska bli packad med så är det hela ganska besvärligt. Stockholmsresan på lördag får nog ske helt utan bagage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0