Människans bästa vän

I många tider har ju folk gett detta epitet till hunden.
Men jag skulle vilja hävda att det är inkorrekt.

Nu för tiden tillbringar jag de flesta av veckans dagar hemma hos pojkvännen istället för hemma hos mig själv. Pojkvännen som för övrigt har två stycken jättesöta, lurviga och ytterst underhållande katter.

Men det är inte katterna som jag nu istället vill tilldela detta epitet heller, även om det kanske verkade så. Nej, efter mycket tid här med katterna så skulle jag istället vilja säga att människans bästa vän är denna:

Kommentarer
Postat av: Lovisa

På IKEA heter saken i fråga BÄSTIS:)

Postat av: Anonym

Haha älskar inlägget, och sedan Lovisas kommentar, HAHA HJÄRTA. Jag har saknat din blogg!

2011-03-28 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0