Hattat runt på Söder


Jesper smsade i morse och undrade om jag hade lust att, för att citera "promenera iväg och handla mat". Så fint väder som det var och i så skriande behov av mat som jag var så tyckte jag alls inte att det lät som någon tokig idé. Men som alla bra idéer så slutade den inte där, utan väl färdighandlade så gick vi hem till Jesper, där jag fick gå husesyn i hans nya lägenhet och sedan äta lite av maten som vi handlat och avsluta med semlorna och kaffet som vi föll offer för i butiken.

Mätta och glada promenerade vi tillbaka hit och lämnade av maten som jag och Patrik ska äta senare ikväll och sedan bar det av ut i solen för ännu mer promenerande och ännu mer handlande, även om det denna gång inte blev av mat. Så att promenera iväg och handla mat resulterade alltså istället i heldag på söder. Ja, jag klagar inte.

Blir nästan lite sugen på att skaffa en hatt som denna ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0