Frånvarande

Insåg just att jag blir hemskt världsfrånvänd när jag inte är hemma. Sitter otroligt lite vid datorn, hinner inte kolla facebook ordentligt. Bloggar aldrig och har inte koll på någonting.

Att jag har skaffat som vana att dessutom inte vara hemma mer än mellan ungefär tisdag kväll och torsdag morgon (när Patrik är i Stockholm...) och ibland lite snabbvisiter då jag inte ens hinner slå på datorn, leder därför till att jag har ytterst dålig koll på ungefär allting. Ikväll hade jag således behövt flera timmar vid datorn för att komma ikapp efter vistelsen hos pojkvännen, men har jag tid med det? Nopes. För ikväll ska jag på Raw Comedy Club på CCC och innan dess ska jag hinna ned till stan för att gå ut och äta med mina fina kollegor.

Stackars datorn får väl ligga ensam och avstängd på skrivbordet ikväll igen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0