Viktig lärdom såhär på kvällskvisten

Förut ikväll kände jag mig inte helt 100 om man säger så. Näsan kliade, halsen kliade och jag kände mig mest liten, ynklig och allmänt misserabel. Pojkvännen försökte lindra med både choklad och te men det enda jag tar sugen på var chokladglass. Och inte dög den vi sedan hade i frysen heller, nej det skulle vara Ben&Jerrys minsann. Och jag som inte ens är ett särskilt stort fan av Ben&Jerrys... Visserligen gott. Men kanske inte Så gott som alla påstår. Min underbara sambo erbjöd sig till och med att åka och köpa ett paket, men då sa jag faktiskt stopp. Men suget kvarstår och imorgon får jag nog ta och ge mig ut och leta glass.

Så vad har jag lärt mig av detta då? Jo, att även om frysen är proppfull borde den alltid innehålla ett paket Ben&Jerrys, man vet aldrig när man kan komma att känna sig så ynklig att man behöver ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0