Jag vet att jag tjatat och tjatat...

Men detta torde bli sista inlägget angående min (av mig) omdiskuterade klädkammare. Egentligen borde väl där ha funnits en "före-bild" också, att jämföra med så att det verkligen framgår vilken förbättring detta är, men någon sådan har jag tyvärr inte. Dessutom är jag inte helt säker på att jag hade vågat lägga ut en sådan även om där funnes en... Det är en sak att nämna att det varit stökigt (för att uttrycka det milt) men får någon se kaoset som rådde innan på bild så kan jag tänka mig att de ser snett på mig resten av livet.

Hur som helst, ingenting på golvet (förutom en matta, men det känns som en godkänd sak), allting sorterat så att jag nu vet vart det finns och framför allt inte drösar utav skräp överallt. Förlåt att jag tjatar, men jag är så stolt över mig själv (och Patrik) som faktiskt lyckades iordningställa detta! Det enda som saknas nu är en vägghylla (för i måste ju faktiskt ha någonstans att ställa framtida skräp och onödiga prylar också!) på vänster sida om dörren, där det finns hur mycket utrymme som helst i höjdledd men inte särskilt mycket längs golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0