Grillspett!

Detta är minen som dyker upp i min pojkväns ansikte när han surfar runt lite på sin galaxy tab och inser att jag inte har uppdaterat min blogg på länge och att han således inte vet vad vi har haft för oss de senaste dagarna.

Så för att upplysa honom om det så har vi varit och badat nästan varje dag hela veckan (superhärligt!). I fredags fick vi dessutom sällskap av min mor och min nioåriga lillebror som kände sig övergivna av resten av familjen, som var ute och seglade. Det hela slutade med att jag avslöjade för min mor att jag har gått runt och varit sugen på grillspett ett tag, för att senare i samma mening bjuda in mig själv och Patrik på middag lagom till pappa kom hem från de sju haven och kunde grilla åt oss.

På något sätt måste budskapet ha gått fram, för grillspett, det fick vi. Utsökt goda var de också. Som alltid när pappa står vid grillen. (och så grillkorv till mina feshliga småbröder, om någon undrar vad i hela fridens namn den gör där mitt bland all den goda maten)

Förutom maten fanns det dessutom annat som imponerade, sedan jag flyttade har nämligen altantaket växt sig något större... Och jag tycker att det är helt underbart härligt! Inför nästa säsong är det nästan så att jag överväger att skaffa mig en egen vinranka, att ha på balkongen.


Kommentarer
Postat av: spiderchick

det där såg smarrigt ut :-) Grillat är bäst!



fanx för kommentaren förresten ;-)

2011-08-07 @ 22:36:31
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0