Vår

Idag var mormor och morfar här och fikade, och passade på att kolla upp hur jag har det här borta på andra sidan stan. Till min stora glädje så fick jag därför möjligheten att testa balkongen, se om den var fikaduglig och avnjuta en kopp kaffe i solen. Helt klar godkänt!

Mamma skickade senare några våriga hälsningar och ett mms på blommorna i trädgården och jag fick akuta "vill ha-känslor" vilket jag för en gångs skull var ganska snabb med att åtgärda, istället för att bara sätta upp det på den mentala "att göra"-listan för att sedan skrota idén några månader senare. Jag och Patrik promenerade till plantagen, som bara ligger någon kvarts promenad bort, där vi införskaffade diverse blommor och ett litet träd som nu är inflyttade och planterade på balkongen. Rätt snyggt om jag får säga det själv, men givetvis kom jag ju inte på tanken att fota mitt dagsverke medan dagsljus fortfarande fanns, så bildbomben idag får bestå av dessa små solar som jag hittade på vägen hem:

Aprilväder till trots så skulle jag vilja hävda att det är vår i luften...

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag kan tillstå att det blev en snygg balja ute på balkongen! Sen var det ju fantastiskt väder i söndags överlag... inte mycket att klaga på där inte! :D

2011-04-12 @ 07:24:07
URL: http://patrik.kirtap.se
Postat av: Jes

Jag ser ingen bild :-(

2011-04-16 @ 12:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0