På besök

Har varit och hälsat på hos min familj, vilket om jag ska vara ärlig kändes en smula märkligt. Efter jobbet, som slutade strax innan lunch, så tog jag en promenad i det fina vädret, kom hem till huset där jag inte längre bor och fann det, föga förvånande, helt tomt.

Så vad gör man? Jo, man lagar lite nudelwok i köket som inte längre innehåller alla de där basala grejerna som man alltid var så noga med att se till att far köpte hem, sätter sig och surfar in på facebook på mors dator medan man saknar sin egen lilla laptop och så passar man på att fortsätta rensa lite i garderoberna. Trots alla saker som jag flyttade i förra veckan fick jag och Patrik ände med oss tre kassar med saker när vi sent om sider begav oss hemåt. Innan vi kom hem igen hann vi dock med både en tur förbi stallet, där jag hoppat och Patrik suttit och surfat/filmat med sin Galaxy tab, och en middag med min fina familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0