Man kan ju inte vara hur ambitiös som helst

Jobbar bara lite drygt halvtid i princip hela april ut, bara förmiddagar, vilket betyder att jag har eftermiddagarna över till annat, vilket är hur skönt som helst. Man kan ju dock tycka att det är då som jag borde ha tagit väl till vara på tiden. Kanske hunnit storstädat lägenheten, tvättat bilen, bakat en massa eget bröd, byggt en tidsmaskin och gått ut och sprungit en mil (eller glöm den sista punkten förresten... den var kanske lite väl orealistisk)? Men nej då, allt jag tänkt hinna med idag har reducerats till att lite snabbt smita förbi affärn och handla kvällsmat på vägen hem, diska lite, äta lunch och framför allt sova middag... Hur kunde det bli så?

Ska i alla fall massa mig iväg till gymmet alldeles strax, eftersom jag ska möta upp Patrik där vid fyra när han slutar. Hade tänkt gå i lite extra god tid för att redan ha hunnit träna lite när han dyker upp, men jag kom fram till att en timmes promenad dit, överdrivet mycket träning och sedan en timmes promenad hem igen kanske var att ta i lite väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0