När jag själv inte kommer på något roligt att skriva...

...så får väl mina vänner stå för lustigheterna.

Hade en väldigt lång lunchrast idag, Och utan att ha något att göra så blir en sådan lätt lite tråkig. Som tur är har jag ju facebook i mobilen och fick mig flera goda skratt, bland annat när jag såg Jespers kommentar på en statusuppdatering jag skrev igår.



Beklagade mig nämligen över att jag kört vilse, när jag skulle till mormor och lämna tillbaka hennes bil efter att ha varit och tränat. Körde dessutom fel även idag kan jag ju tillägga, när jag skulle till stallet dit jag bara kört en sådär fem miljoner gånger. Men jämfört med detta så är min tankspriddhet vid ratten kanske inte så farligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0