Snurrig

Egentligen hade jag tänkt att lite vitsigt skriva om allt roligt som hände Elin och mig igårkväll. Bönsoppan Elin lagade. Shottarna som smakade halstablett. Fördelar och nackdelar med ett trångt dansgolv (vilket då skulle följas av ett antal punkter...). Det absurda i att bli ivägdragen från innan nämnda dansgolv av en komplett främling som beställt in halva baren till sitt bord. En nattlig (väldigt kort...) promenad som slutade med lång pratstund (för Elins del, jag var nog mest rätt tyst...) med mer än lovligt berusad affärsman och slutligen högen med högst orginella komplimanger från förut nämnda affärsman.

Men eftersom jag kom hem efter två inatt och var uppe innan halv sju (och således inte fick särskilt mycket till sömn) så känner jag inte riktigt att jag kan formulera det på ett sådant där sätt som får alla att vrida sig i skratt över det hela på det sättet som det fick mig att vrida mig i skratt så jag ska nog helt enkelt ta och försöka ta igen lite förlorad sömn istället. Om bara min övertrötta hjärna ville sluta tänka i 180 (vilket dummt nog alltid tycks bli följden av för lite sömn?) och ge mig lite lugn och ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0