Ledsamt när mina toppenidéer går i stöpet...

Kom på en så fin idé förut när jag var iväg på aerobics. Tänkte att jag skulle åka och träna varje dag efter jobbet nästa vecka. Hurtigt värre va? (okej, kanske inte, men för att vara mig så!) Och hade jag bestämt mig för det och sedan misslyckats någon utav dagarna hade jag ändå känt att det vore okej. Men att jag redan nu, innan veckan ens börjat, får se min fina idé gå i stöpet känns inte okej!

Det som ställer till det för mig är att jag slutar klockan fyra och alltså vill gå på pass vid halv fem, fem någon gång. Så vad går det för pass på Friskis & Svettis vid halv fem, fem nästa vecka då? På måndag går det spin medel och yoga vid halv fem, mitt kort täcker inte spinning och yoga känns inte tillräckligt ansträngande. Fem börjar sedan ryggjympa, vilket inte heller känns helt rätt. På tisdag ser i och för sig schemat roligare ut, men då ska jag ju och rida. På onsdag går jympa junior och jympa bas vid fem. Haha? Torsdag blir det nog skivstång (vilket jag inte varit på på flera månader, får se om jag kollapsar...) som är något av en nödlösning och på fredag blir det absolut dans. Men jag kan inte förstå att det inte ligger några aerobicspass alls runt fem om dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0