Bilder från utlandet

Ja, själv tänker jag inte lägga ut några bilder, så rubriken kanske är missvisande. Men just nu sitter jag i alla fall och tittar på bilder från utlandet. Från England och USA närmare bestämt.

Facebook är en riktigt trevlig uppfinning skulle jag faktiskt vilja påstå. Möjligheten att skapa fotoalbum och visa dem för sina vänner, den är underbar! Möjligheten att tagga folk i fotona, den är helt fantastisk! Men nu är det ju då inte jag som skapat album där, utan mina vänner Madde och Emma. Och jag sitter och kollar igenom korten från deras respektive nya hemland. Kommenterar en del. Skrattar åt deras egna och andras kommentarer om fotona. Beundrar de fina vyerna och storstadsbilderna.
Blir sjukt sugen på en utlandsresa...

Kommentarer
Postat av: Madde

Amanda det bara att boka en biljett och komma hit!!! Du är så välkommen!!

2010-09-16 @ 23:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0