Ibland är en tråkig kväll bara så efterlängtad!

Har inte sett ett enda avsnitt av årets Idol, men ändå kändes det så rätt att krypa ned i soffan och titta på det igårkväll. Att hela fredagskvällen således inte spenderades med något mer avancerat än att först äta god middag med ett par glas vin till och sedan bara sjunka ned i soffan med ugnsbakad frukt, glass och kaffe och inte röra sig ur fläcken på flera timmar kändes också väldigt rätt. Att jag var riktigt trött efter att ha gått upp vid 05.20 en vecka i sträck kändes och likaså att jag kombinerat ett jobb som innefattar en hel del rörelse med att träna varenda eftermiddag/kväll hela veckan. Efter en lugn kväll och sovmorgon i morse så känner jag mig nu i alla fall pigg och utvilad även om magen och benen fortfarande lider en smula av träningsvärk.

Idol var dessutom rätt okej ändå, trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0