Sådan jäkla tur! Eller?

Hade tänkt mig att gå på ett step-pass nu under kvällen men var inte förutseende nog att boka det redan igårkväll. Följdaktligen var det ju naturligtvis helt fullbokat när jag kom hem från jobbet och loggade in för att boka en plats. Trots det åkte jag dit, och fick faktiskt en plats i sista minuten, då någon inte dök upp. So long, so good. Men väl inne på passet började jag undra om det verkligen varit en bra idé att åka någonstans överhuvudtaget och när passet avslutades någon timme senare så kännde jag mig som ett spöke, kritivt i ansiktet och kallsvettig.

Trots det var det riktigt härligt att komma iväg och träna, men nästa gång jag har riktigt hemsk mensverk så tror jag nog att jag tar ett par ipren och sätter mig och tittar på film istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0