Omdebatterat pizzatilbehör

Att ha eller inte ha ost på pizzan... det är frågan.

Kan inte riktigt förstå att hela världen dessutom är emot mig i denna självklara fråga. Förutom att vara onyttigt (but hey, det spelar ingen roll, för jag var på gymmet flera timmar idag...) och dessutom dyr i förhållande till annat man kan ha på en pizza så är ju smält ost inte heller det minsta god. Att man kan förstöra en pizza genom att ha på något så vedervärdigt klibbigt och äckligt övergår faktiskt helt mitt förstånd.


Usch och fy säger jag bara!

Den hembakta pizza som fick bli kvällens middag här avnjöts istället med mängder av ananas, champinjoner, squash (eller zucchini if you prefer), tomat, lök och tomatsås och blev riktigt, riktigt god!

Efter att således ha varit på jobbet hela dagen, åkt direkt efter det och tränat och handlat, kommit hem och duschat, bakat pizza och ätit middag i soffan framför nyheterna (vänta nu? nyheterna? orsak till det är ännu oklar...) så känner jag starkt för att bara gå och lägga mig. Dock känns det inte riktigt legetimt att göra det redan vid nio en fredagskväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0