Ojdå...

Nu har jag visst glömt bort att blogga igen. Å andra sidan har det inte hänt så mycket spännande de senaste dagarna att skriva om. Jag har jobbat och inte jobbat, tagit det lugnt och tagit det mindre lugnt, tränat och dessutom besökt gymmet såpass mycket jag nu ligger i soffan, oförmögen att röra mig på grund av träningsvärk.

Dessutom har jag bytt ut nästan alla galgar i min garderob mot snygga, färgglada barngalgar från IKEA. Mamma tittade på mig som om jag vore dum när hon fick höra det, men garderoben är faktiskt mycket roligare att öppna nu! Dock tog de (galgarna alltså) slut innan kläderna gjorde det så det får väl bli ett nytt besök på Sveriges mest folkkära möbelvaruhus snart.


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är galet, man behöver jättemånga galgar! Under min första tid i Uppsala använde jag två galgar samt två flyttkartonger för att förvara min kläder. Sedan köpte jag några fler galgar. Sedan köpte jag hur många som helst, och ändå är det på gränsen att det räcker. Jag menar, hallå, jag har inte ens mycket kläder?

2010-10-27 @ 15:20:06
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0