Nu syns jag!

Ända sedan diebarnsålder har jag fått inpräntat i mig hur viktigt det är med reflexer när man går ute i mörkret. Efter det att jag skaffade körkort förstår jag verkligen anledningen till det dessutom. Alla dessa siluetter som är ute och rör sig om kvällarna syns ju knappt när man kommer körande!

Sedan lever man ju inte alltid klokt och förnuftigt bara för det, men när vi var nere på stan förut så tog jag i alla fall ett steg i rätt riktning och shoppade, förutom ett par jympaskor och ett nagellack (men dock inga vinterstövlar, trots timmar av idogt letande...), ett trevligt litet väsksmycke.


Kan konstatera att det faktiskt fungerar som det ska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0