Allvarliga sömnproblem...

Ikväll har det svenska vädret visat på exakt hur nyckfullt det kan vara. Skulle åka och hämta upp en kompis för en tur till stallet förut. När jag åkte hemifrån var det uppehåll. När jag kommit halvvägs efter någon minut så duggade det och när jag sedan hämtat upp henne och vi kommit iväg så kan jag avslöja att det gick i under 70 km/h... på 110 väg. Med en stabil volvo och en förare som inte riktigt gillar att sakta ned är det illa. Anledningen till det var att vattnet stod som en kompakt vägg utanför bilen. Som tur var hade det lugnat sig i alla fall lite när vi kom fram och när vi skulle hem igen för en liten stund sedan så hade det upphört helt.

Nu väl hemma hade jag tänkt att gå och lägga mig på direkten, för att ta igen en hel del förlorad sömn. Men istället har jag redan varit vaken en halvtimme efter hemkomsten och planerar att vara vaken minst en halvtimme till. Vilket jag helt och hållet skyller på TV4!


Anledningen till att jag inte kan sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0