Skattjakt!

Jag har precis fått ett nytt projekt! Eller skapat mig ett nytt projekt kanske man snarare ska säga? Att jag inte alltid är sådär jättebra på att genomföra mina projekt sedan är något jag kanske inte behöver nämna här direkt... (så tyst med dig nu Amanda!) men detta är en sak jag inte kan göra annat än att genomföra. För nu har jag bokat vissa relevanta delar i planen och jag har dessutom en dedline. Perfekt för någon som lätt blir distraherad av annat!

Vågar inte skriva ut allt för mycket här, eftersom det ju, som kanske framgår av rubriken, är en skattjakt det handlar om, och jag vill ju inte att någon ska kunna fuska! Men jag tror ändå att ungefär halva min vänskapskrets redan fått ta del av första ledtråden, bara för att jag kände mig tvungen att kolla av svårighetsgraden lite.

Hur som helst kan jag ju säga att detta med att fixa ledtrådar, blanda in medkonspiratörer och att försöka få allt att klaffa perfekt är otroligt underhållande. Kom på idén så sent som idag, och ska inte genomföra den än på ett tag, men har ändå nästan hela upplägget klart för mig. Nu vill jag mest av allt sitta uppe hela natten och finslipa detaljerna, men jag inser att jag faktiskt har någon månad på mig att göra det och kanske borde prioritera sömnen istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0