Kung Fu Panda

Sitter nere i källaren, nedbäddad under flera lager täcken och uppallad och inklämd mellan kompisar och kuddar. Vi tänkte ha haft filmkväll igårkväll, men så blev det inte riktigt. Istället blev det bara kväll. Utan film. Vi inledde starkt med middag (något så avancerat som tacos...) och sedan så... eh? Hmm.... va?

Ja, egentligen gjorde vi nog faktiskt ingenting vettigt efter det. Kokade te mitt i natten, spelade lite kort och så fort alla bestämt sig för att det nog kanske var dags att bädda ned sig på golvet i källaren och eventuellt försöka sova så hade Elin och Maja uppvisning i salsadans. Perfekt recept för mysig fredagskväll alltså.

Nu i morse vaknade jag sedan först vid åtta när Filip skulle upp och iväg på en tur till Boda Borg, sedan strax innan nio när jag låg och störde mig i ungefär en halvtimme på att alarmet på Majas telefon lät från övervåningen. Efter det att jag väl kommit mig för att gå upp och stänga av det och sedan somnat om igen så var det någon som ringde vid tio (vem gör något sådant!?) och ungefär då så gav jag upp och vaknade. Efter lite påtryckningar från en morgonpigg Linnea.

Nu har vi hunnit få i oss lite frukost och alltså bäddat ned oss igen.

För att se den där filmen som vi aldrig kom oss för att se igår.

Animerad barnfilm föll valet alltså på och trots att jag sett den förut måste jag erkänna att den är rätt rolig.








Kommentarer
Postat av: Jesper

Låter sjukt nice, saknar sånna kvällar (och helgmornar), till jul, då jävlar, då blire drag ;-)

Btw, hur mycket får du för att ha reklam på bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0