Godkväll!

Jag har precis... eller ja... inte väldigt precis... kanske för någon timme sedan... eller kanske till och med två... Struntsamma! Jag har varit och tränat och kom hem för en liten stund sedan Punkt. Hoppade in i duschen, hade lite extra balsam i håret och en halv flaska hudkräm på de där två sandpapperliknande utskotten som jag tror brukar gå under benämningen ben. Varför nu någon skulle ha något intresse av att veta hur torra mina ben blir på vintern... Aja.

Nu känner jag mig i alla fall sådär nyduschad, avslappnad och fräsch, vilket väl kanske var det jag egentligen ville komma till. Och poängen med hela inlägget tror jag var den att jag ville poängtera hur mysigt det är att sjunka ned i soffan med en kopp te och nytvättat, jättemjukt hår när man är helt slut efter ett träningspass. Och hur dumt det är att man egentligen borde lägga sig och sova istället. För då hinner man ju liksom inte njuta av att träningspasset är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0