Är beundransvärt duktig på att sova.

Eller glöm den ironiska anstrykningen i rubriken. Jag är faktiskt rätt duktig på själva sovandet. Det är mer det där med att komma till den punkten då jag faktiskt lägger huvudet på kudden och blundar som är problemet.

Ikväll har jag faktiskt en vettig anledning till att det dragit ut på tiden i alla fall. Har varit och firat faster som fyller år. Ätit riktigt god middag och supergod tårta (som alltid när faster bjuder på kalas). Suttit med hjärteknipande söt lilen fyrakilosklump med världens minsta fingrar i famnen. Haft en jättetrevlig kväll!

Att jag fortfarande är vaken någon timme efter hemkomsten är dock en helt annan sak...

Handlingsplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0