Another Day In Paradise

Träffade några supergulliga tjejer igår kväll. Först blev det naturligtvis sådan där obligatorisk uppdatering om vad som hänt sedan senast, lite skvaller över varsin drink med andra ord. Efter ett tag samlade vi sedan mod till oss och fortsatte vidare för att konfronteras med en bowlingbana. Hur det gick där ska jag inte ens uttala mig om...

Sedan, ja, sedan blev det glass. Glass. Ni vet sådandär kall grejs som man äter på sommaren. Och jag kan ju meddela att det var allt annat än sommar igår kväll. Regn och rusk om än en helt okej temperatur. Men glass blev det ändå, vilket faktiskt trots mina betänkligheter visade sig vara en bra idé.

Så kortfattat så, så hade vi en mycket mysig kväll (så..). Vilket jag förövrigt ska försöka komma ihåg, och glädjas över, nu när jag istället ska sätta mig ned och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0