Trötta fötter

Och en trött Amanda.

Eftermiddagen har bestått av shopping på stan med mamma. Vi har bland annat besökt ungefär varenda skoaffär i hela staden (vilket faktiskt gav resultat, i form av ett par inhandlade skor, tillslut!), lite snabbt tittat in i en väskaffär fem minuter innan stängning och roffat åt oss första bästa väska samt inhandlad en axelbandslös BH. Detta på mindre än två timmar och jag är helt stum av häpnad över effektiviteten.

När vi slutligen anlände hem kastade jag i mig en halv skål yoghurt med äpple och müsli innan det bar iväg för att dansa. En helt klart underskattad motionsform! Börjar förstå ungefär hur man ska göra för att hänga med någolunda i svängarna och det går helt klart inte att inte tycka det är roligt.

Nu sitter jag här med tunga ögonlock och värkande fötter. Pratade för ungefär en och en halv timme sedan i telefonen en stund med en väldigt trött pojkvän som var på väg att gå och lägga sig. Tyckte att det lät som en otroligt bra idé och var glad att han, som äldre och klokare förebild, föregick med så gott exempel (eh? det var en bra idé i alla fall...). Men ändå så sitter jag här nu och sover fortfarande inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0