Somebody help me?!

Sitter bredvid någon som med glad och lycklig röst annonserar hur många han har dödat, följt av ett litet skratt. Är det kanske nu man ska bli rädd och fly fältet? Fösöka smyga till dörren lite obemärkt?

Eller kanske inte ändå. Han är ju faktiskt jäkligt söt även när han spelar Tv-spel. Så istället för ett flyktförsök så tror jag att jag satsar på en räd in på facebook. Se vad som har hänt i världen under de cirka två minuter som jag varit borta därifrån. Så att jag sedan med gott samvete kan logga ut och lägga mig och läsa en stund.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, lika bra att sluta låtsas liksom! :D

2010-05-13 @ 13:25:48
URL: http://pernillatanner.blogg.se/
Postat av: Coffa

Men för bövelen, snart blir jag arg om du fortsätter framställa mig så där dåligt... :P

2010-05-13 @ 18:08:15
Postat av: amanda

När jag framställer dig i god dager kommenterar du ju inte ;) Men jag ber om ursäkt, jag vet ju att det inte är helt okej att kalla en kille söt...

2010-05-13 @ 22:13:11
URL: http://litenpandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0