Plugga var det ja.

Förutom några timmars pluggande i solen i eftermiddags, då effektiviteten kan ifrågasättas (kan möjligtvis ha vänt upp ansiktet mot solen och slumrat till...) så blev det inte riktigt lika mycket pluggat som jag tänkt mig. Att provet jag pluggar inför är redan imorgon gör ju inte saken bättre direkt.

Vad som istället upptog tid var en promenad iväg till Välsviken för att köpa müsli (helt klart värt 30 minuters promenerande enkel väg...) och... eh... ja? Vart tar tiden vägen egentligen? Alla de där timmarna som var kvar utav dagen bara försvann. Helt plötsligt. Nu sitter jag här med en säng som måste bäddas innan jag kan gå och lägga mig och inser att lite sömn (och imorgon bitti lite nyinköpt müsli!) i kroppen kanske leder till ett något bättre provresultat än om jag sitter och somnar över inskrivningspapprena imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0