Packlista

Ska ut och campa med klasskamraterna ikväll, vilket blir starten på ett par veckor med ytterst lite skolarbete och ytterst mycket annat kul att göra. Anyway så fick jag för mig att börja dra fram grejer redan nu på morgonen eftersom jag hade lite tid över. Än så länge har jag kommit såhär långt:
  • Filt (i fall det blir kallt)
  • Varm tröja (se ovan nämnda anledning)
  • Paraply (i fall det börjar regna)
  • Extra strumpor (i fall de jag har blir blöta och kalla)
  • Bok (i fall kvällen blir tråkig)
  • Sovsäck (se ovan nämnda anledning)
Jag känner mig otroligt optimistisk måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Madde

tält, du måste ta med ett tält !!!

2010-05-31 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0