Om en timme

Har bara en lektion idag, efter lunch. Men jag åkte glad i hågen till skolan på förmiddagen ändå. Var tvungen att skriva ut lite saker och vi hade tydligen inga papper i vår skrivare, defenitivt inte de femtio A4 ark jag behövde. Efter att ha fixat ut allting och lämmnat in till de berörda lärarna så tänkte jag att jag kanske skulle försöka få i mig lite mat också. Hittade ett par klasskompisar i matsalen och satte mig och åt en bit och umgicks med dem. Lite stressad var jag dock, vi började ju liksom tio över. Och klockan var när jag kom dit ungefär fem i. Men vi hann gott och väl och stosade iväg från matsalen. Jag slängde en extra blick på klockan och insåg att den var tio över elva. Vi börjar tio över tolv... 

Så nu sitter jag i en datasal med en annan kompis och gör inget som helst vettigt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0