Mission Impossible

Om jag någonsin gifter mig så ska jag absolut göra det i slutet av sommaren eller eventuellt början av hösten. Att bli brun nog att kunna bära upp en vit klänning till början av juni känns helt enkelt inte som en rimlig idé.

Jag jobbar dock på det (solbrännan alltså, inte bröllopet) och har därför tillbringat eftermiddagen i trädgården med att gräva upp maskrosor. Mamma lovade yngre versionen lillebror 50 öre för varje uppgrävd maskros i morse men vägrade ihärdigt att sluta ett liknande avtal med mig. När lillebror tröttnade efter två maskrosor och jag gick runt och såg uttråkad ut lovade pappa mig dock pengar att gå och köpa glass för om jag hjälpte lillebror en smula på traven (och dessutom lovade att köpa glass även åt min far). Så nu har vi en mycket tjusig gräsmatta full av svarta hål, varsin glass i magen och förhoppningsvis så har jag i alla fall lagt grunden för att bli lite brun.

Om inte annat så skaffade jag mig i alla fall väldigt snabbt otroligt bruna/svarta händer när jag först plockade maskrosor och sedan monterade isär min punkterade cykel.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, har en nokia 3310 nu, ungefär samma sak! =D

2010-05-23 @ 21:37:50
URL: http://pernillatanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0