Lördag förmiddag.

Ska strax ned på stan för lite kvalitetstid och shopping med en viss liten kines. Vi konstaterade, efter lite mailande på facebook, att vi aldrig ses bara vi två utan liksom alltid hela gänget. Så det ska bli trevlig. Dessutom får hon ju ett helt utmärkt smakråd med sig på sin shoppingrunda nu...

Bestämde igår, eftersom hennes mobil inte fungerar, att vi skulle ses klockan ett nere på torget och jag var helt fascinerad av att man kunde stämma möten på det sättet. Inte ringa när man kom fram, inte bestämma tid lite ungefär över sms, vara tvungen att leta (!) efter varandra när man kom fram till på förhand uppgjort ställe. Var det så man gjorde för i världen? Fascinationen avtog dock när hennes pojkvän smsade och undrade om det var okej att skjuta upp det en halvtimme. Tekniken återvände till världen och jag blev rätt lättad över att få lite extra tid på mig. Dock ska jag nu vara där om 22 minuter (32 eller dylikt enligt Yis tidsuppfattning...) och sitter just nu i mjukisbyxor med en skål müsli och en kopp te... Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0