Lite tid över

Det är lustigt. Helt plötsligt har jag inte en vecka full av prov framför mig utan istället flera dagars ledighet. Så vad gör man när man inte pluggar fysik längre då? Jo, man passar på att upplysa världen om diverse saker som äro av yttersta vikt att den vet om.
  • Jag lagade ytterst delikat middag förut.

Kycklingspett med ris och jordnötssås och till detta sallad och fyllda champinjoner (som dock var mammas verk) rosé (som dock senare ersattes av riesling), vatten och så eh... ja, det är ju inte så att jag hade kunnat låta bilden tala för sig själv eller så...

 

  • Finns det något som får tycker är godare än hö så är det regnkappor

Vi åkte ut en sväng till Väse förut. Gick på marknad i ungefär två minuter. Fikade i ungefär två timmar. Blev uppätna av en hel flock ondsinta får.


  • Min pojkvän är faktiskt inte en hemsk person
Tydligen så framställde jag den där människan jag är tillsammans med i dålig dager i föregående inlägg. Oklart ännu om det var för att jag råkade skriva att han är söt eller om det var för att jag kommenterade hans tv-spelande. I vilket fall som helst så vill jag, för att undvika att han blir arg på mig, passa på att dementera att han skulle vara särskilt hemsk eller så.

  • Jag sitter och lyssnar på musik

Affirmation, helt klart värt att lyssnas på.

  • Min pojkvän är faktiskt riktigt trevlig
Okej, min något ironiska humor mitt i natten får mig att framstå som allra minst ett offer för grov misshandel eller så. Well, I'm not, kan jag ju lugnt säga. Är däremot en smula förundrad över att någon kan vara sådär jäkla charmig som han lyckas vara hela tiden. Dessutom är jag en smula förundrad över att jag liksom träffade denna underbara kille. Det är ju nästan så att man blir religiös alltså.

Kompleterar med bild på den där typen som jag liksom har fallit totalt för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0