Konsekvenser av att inte kunna sova...

Klockan är strax efter åtta och jag börjar om en sådär två timmar. Vaknade när pojkvännens alarm började tjuta vid 20 över fem och har varit vaken sedan dess. Nästan tre timar kan ju alltså den som är haj på huvudräkning (eller har en miniräknare till hands...) räkna ut. Försökte somna om lite halvhjärtat när jag blev lämnad för en buss skull vid sextiden men det gick uppenbarligen inte så bra...

Nu kan jag istället konstatera att pojkvännens diskhög krympt betydligt (jag hoppas att han inte blir allt för besviken när han komer hem och inser att han gått miste om sitt planerade fredagsnöje...) liksom även som antalet olästa sidor i boken jag håller på att läsa. Jag har dessutom hunnit med att te en riktigt frukost (dvs. en kopp te och en macka) och kolla av precis allt som hänt på facebook. En promenad till skolan är inplanerad om sådär en timme men fram tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tänk vad mycket tid man får över när man kommer upp lite för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0