Jag blöder... i huvudet.

Vilket kanske inte låter så kul, men jag kan inte annat än skratta åt det...

Förutom att ha lyckats bloda ned mitt otroligt snygga hårruffs är hela jag även lite täckt av isoleringsludd sådär. Det har med andra ord varit en riktigt rolig dag i skolan. Det började med en filosofilektion, fortsatte med nudelwok till lunch och sedan begav vi oss upp i taket där jag lyckades slå i huvudet i ett utstickande metallrör medan vi kröp i någon slags ventilationsgång. Vi recognicerade uppe på taket (soligt och fint men lite väl blåsigt) inför möjlig picnic innan vi begav oss ned i källaren och bläddrade i skolkataloger från åttiotalet. Sedan började kamraternas håltimme dra sig mot sitt slut och jag cyklade istället hem i motvinden för att nu sitta här och samla mod nog att öppna fysikboken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0