Igår: Godis - Idag: Träning

Som uppföljning på gårdagens inlägg så vill jag bara påpeka att jag faktiskt var och tränade förut. Jag och mamma åkte iväg till varsitt pass direkt efter kvällsmaten (vilken fantastisk planering!) och sedan tog vi en promenad runt lambergstjärn innan vi satte oss i bilen och åkte hem. Nu sitter jag och dricker te, pluggar lite och suckar, som varje söndagskväll, över att det är måndag i morgon.

Men att det är måndag imorgon innebär ju i alla fall att det har varit helg, och en riktigt trevlig helg dessutom!

Idag åkte jag, mamma och småbröderna ut till morfar och tittade på hans söta små lamm.


Igår
så gjordes inte så mycket annat än att slappa. Åt godis (det kanske framgick?), såg på film, badade bastu, åt hamburgare, passade på att klänga lite extra mycket på pojkvännen (som liksom har fått för sig att spendera de närmsta veckorna ute i ingenstans), läste, såg på tv och åt chips.
Detta förevigades inte.

I fredags
var jag ledig. Passade på att skaffa mig en rejäl träningsvärk inför helgen genom att gå på ett skivstångspass och sedan bar det av till Kristinehamn på 70-års fest.


Kommentarer
Postat av: Coffa

Vad i hela fridens namn är det för en bild du har grävt fram? var det något din far förevigade?... men men, jag kan inte vara på bild utan att grimasera ;D

2010-05-03 @ 18:22:44
Postat av: amanda

Haha, jag tycker den är riktigt trevlig jag. Och självklart var det far min som inte kunde låta bli att knäppa lite kort. Du skulle bara se grimaserna på de andra korten... ;)

2010-05-03 @ 22:42:22
URL: http://litenpandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0