Borttappad cykel...

Eller ja, tappad och tappad är den ju då inte direkt. Att lyckas tappa en cykel verkar faktiskt ganska avancerat. Däremot har jag lyckats ställa ifrån mig den på okänd plats utanför sjukhuset. Cyklade dit med en kompis i spöregnet för att hälsa på en annan kompis och för att undvika att bli mer dränkta än vi redan var så ställde vi ifrån oss cyklarna vid närmsta lilla anonyma ingång innan vi skyndade oss in för att gå vilse i källaren litegran och sedan faktiskt hitta rätt tillslut. Han försökte sedan förklara för mig att vi ställde cyklarna mellan två busshållplatser (jaha!?) och jag planerar att möjligtvis åka dit och leta imorgon om halva jordens sötvattentillgångar slutat falla ned över våra huvuden vid det laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0