Äntligen!

Jag har precis skrivit klart ett tal på franska som jag har filat på hela helgen. Det är inte särskilt långt, särskilt avancerat eller ens särskilt bra, men det är klart! Dessutom har jag bakat en kladdkaka som är tänkt att distrahera mina åhörare under tiden jag pratar så att de inte lägger så stor vikt vid vad jag säger.

Nu är det nästan så att jag längtar tills imorgon så att jag får detta överstökat. Eller ännu hellre tills onsdag eftermiddag då jag dessutom kommer ha hunnit gjort tisdagens filosofiprov och onsdagens fysikprov och istället har en stundande långhelg framför mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var den! Om man ändå hade pengar.. Haha.

2010-05-11 @ 19:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0