Åhh!

Hittade en så otroligt snygg skinjacka när jag var på stan idag med Yi. Gick omkring i flera timmar och letade efter en liknande i bomull innan jag provade ovan nämnda jacka, som förövrigt var ungefär den första jackan jag såg på hela dagen (så typiskt...). Den kostade runt 650 spänn och jag var ganska övertygad om att det är lite över min budget, men så kommer jag hem och berättar detta för mamma och får responserna:
  • Åh, vad billigt!
  • Köpte du den inte direkt?
  • Jag kanske inte kan betala hela, men vi kan ju prata om det.
Nu funderar jag på att dra med min mor ned på stan imorgon direkt när affärerna öppnar (klockan tolv alltså... haha, här är ingen speciellt morgontidig) och köpa den. Men först ska jag promenera iväg till Kronoparken och krypa ihop bedvid den där underbara pojkvännen jag har och försöka förtränga allt som händer i skolan den kommande veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0