40 timmars arbetsvecka, släng dig i väggen!

Nämnde ju i föregående inlägg att, för att citera, schemat börjar glesna såhär framåt slutet av terminen. Onekligen så ser det ju lite tunnt ut när jag tittar på vad vi egentligen har för lektioner den kommande veckan.

Men sådana petitesser som att vi då kommer bli otroligt sysslolösa låter klassen sig absolut inte nedslås det minsta av. Nej, vi ser till att kompletera schemat med diverse andra aktiviteter istället.

Madde antecknade tack och lov allting...

Av någon anledning tror jag inte att vi kommer hinna ha tråkigt speciellt mycket i veckan. Vi kommer vid närmare eftertanke nog inte hinna med så värst mycket alls i veckan vid närmare eftertanke. Speciellt inte om man har i åtanke om att vissa av aktiviteterna dessutom kräver omständiga förberedelser. Som att shoppa badkläder till exempel.

Sedan följer ytterligare en vecka, med ett, om möjligt, ännu mer späckat schema och jag funderar över när jag ska ha tid att äta och sova egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket snygga anteckningar ;)

2010-05-29 @ 01:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0