Sova ut!

Inatt sov jag i en sådär tio timmar, och jag kan inte förneka att det verkligen behövdes.

Men trots sömnbristen den senaste veckan så har jag haft en helt underbar vecka!

Den inleddes med en dag på stan med finaste kinesen ever i måndags.


Picknick vid sundstatjärn blev det också!

Lägg förövrigt märke till de snygga, nyshoppade skorna!


Sedan följde en tisdag med studentbal på nöjesfabriken.


En onsdag då hela klassen gick ut och åt.

Tacobuffé på Glada Ankan

En torsdag då jag tog studenten



En fredag då denna snygging blev examinerad sjuksköterska


Och nu ska jag ägna helgen åt att ta det lungt innan jag går och skriver in mig på arbetsförmedlingen på måndag...

Kommentarer
Postat av: Helena

Dör. Du är också så sjukt himla fin. Jag skulle kunna kolla på den lilla bilden där du har studentmössan hur länge som helst; din näsa är perfekt!

2010-06-14 @ 22:40:18
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0