Sitter med datorn på verandan

Det är så härligt med bärbara datorer, och med trådlöst nätverk. Att kunna sitta ute i solen med datorn (visserligen ser man knappt skärmen, men ändå...) är inte helt fel. Främst för musikens skull, för det är ju ärligt talat mycket trevligare att ligga och läsa ur en bok när det är såhär fint väder och låta datorn stå och surra bredvid. Så har jag i alla fall tillbringat den senaste timmen och nu anstränger jag mig för att vakna till ur den loja koma jag hamnade i efter lite för mycket sol.

Snart ska jag i alla fall cykla iväg in till stan och träffa några kompisar, kanske försöka få en matbit i magen och sedan gå och dansa. Bra fortsättning på trevlig dag som började riktigt mysigt med scones och slappande på en filt i solen med Christoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0