Lördag

Nu är det då äntligen (inte för att det gör någon skillnad för min del direkt...) helg!

Tittar ut genom fönstret, regnet öser ned, termometern står på 14 grader. Jag känner mig jätteinspirerad att måla mina tånaglar sådär somrigt röda och dra på mig den korta (dock svarta, men ändå) sommarklänningen jag köpte igår och sedan åka iväg till kusinerna för att sitta ute i deras trädgård och äta middag. Eller kanske inte. Av någon anledning så hoppas jag att kusinernas far (som förövrigt råkar fylla år) även han har insett vad hemskt det vore att vistas utomhus idag och flyttat in hela tillställningen (dvs kalas för honom framför storbilds-tv med... hör och häpna... prinsessbröllopet) till någonstans inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0