Parkettgolv

Att vara modebloggare kanske inte riktigt är min grej inser jag vid närmare eftertanke.

Därför har jag kommit på ett nytt koncept för bloggen...
Jag tänkte nämligen förvandla den till en inredningsblogg!

Jag tänkte börja med ett litet tips.
En enkel förvandling utav ett rum.
Helt enkelt ett steg mot ert nya hem!

Det är nämligen så att parkettgolv inte längre är lika inne som för tio år sedan. Mitt tips är att placera en stor klädhög över hela golvet istället. För den budgetmedvetne så kan man skaffa denna chicka lilla klädhög genom att rensa ur garderoben. Den som vill kosta på sig lite mer kan istället gå till närmaste klädbutik.


Bild tagen från mitt eget välinredda krypin.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket fantastiskt tips! Kan det även användas på rosaspräckliga plastgolv köpta på rea 1990?

2010-06-17 @ 20:10:05
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0