I'm not alone

Efter den jäkligt roliga, men dock otroligt hektiska, vecka som varit så har jag ägnat mig åt att ta det lugnt i helgen. Pojkvännen föreslog att vi skulle mysa framför någon film igår kväll, vilket lät jättebra tills han kom på att det var fotboll på TVn (det är tydligen någon slags kupp i Afrika eller något sådant?). Sådär lagom kul när jag hade ställt in mig på att titta på film och jag var faktiskt en smula knäckt där ett tag måste jag erkänna...

Nu i efterhand inser jag att jag inte alls hade behövt bli det, vi hann faktiskt med att titta på en film också. Att den sågs på bredvid honom, att han är helt underbar och att kvällen följdes upp av scones och en sjukt mysig förmiddag gjorde ju inte direkt saken sämre och hela helgen har liksom visat sig bli sådär synnerligen trevlig som man önskar att alla dagar vore. 

Nu är ju alla dagar dock inte det, för vissa dagar är måndagar. Som imorgon till exempel, då jag tänkte kila iväg till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Det är verkligen inte något jag ser fram emot, snarare något jag helst skulle slippa. Men, jag behöver i alla fall inte gå dit ensam! Får sällskap utav Yi och då kan det ju omöjligen bli hur hemskt som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0