Godmorgon världen :)

Solen lyser och fåglarna kvittrar. Ändå ligger jag på mitt rum med en dator i knät och orkar inte förflytta mig de tio metrarna ut till verandan. Tog i alla fall en promenad hem från pojkvännen förut och ska dessutom snart kasta mig upp på cykeln och bege mig till skolan ett slag, så helt bortkastad är kanske solen inte ändå.

Att jag är så trött kan möjligtvis bero på tältandet i måndags tills igår. Igår var jag inte ett dugg trött, men nu börjar det kännas, det blir nog en tupplur när jag kommer hem från skolan tror jag. Om jag kan sova trots nervositeten över andra saker som händer idag vill säga...


I det lilla silvriga tältet i mitten sov vi fem personer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0