Fastnat

Skulle ju liksom sova lite tidigt ikväll tänkte jag, så att jag skulle orka upp och gå på stan relativt tidigt imorgon, för det är ganska mycket som står på min shoppinglista just nu. Är det såhär fint väder vill vi ju dessutom hinna med att äta lite glass. Men sedan kom det så mycket annat ivägen. Jag fick för mig att åka och dansa till exempel, och efter det passade jag på att färga håret.

Under tiden hårfärgen satt i så slog jag på datorn och började ladda över bilder från kameran och gör man det så går det ju inte att låta bli att titta på bilderna... En mycket intressant upplevelse vill jag lova! Kameran innehöll nämligen en hel del kort som jag vet med mig att jag absolut inte har tagit, vilket gjorde det hela mycket mer spännande.
En av bilderna jag faktiskt har tagit. Spooky!

När man ändå lägger över bilder på datorn kan man ju desutom passa på att lägga upp dem på facebook också, i alla fall en liten bråkdel av alla hundra miljoner kort det har blivit de senaste dagarna. Men det där med att lägga upp kort på facebook går ju inte direkt snabbt... Så nu sitter jag fast här och kan inte stänga av datorn. Och vill inte riktigt gå och lägga mig medan datorn står på och surrar. Vilket dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0