Snabba ryck

Igår så snubblade jag över en jobbannons där tidningsutbärare söktes vid behov. Skickade in en ansökan och blev uppringd ett par timmar senare med en förfrågan om jag var intresserad av att följa med en ordinarie tidningsutbärare för att prova på hur det var. Blev uppringd ytterligare någon timme senare med beskedet om att jag kunde följa med redan igår natt och sagt och gjort har jag sprungit i trappuppgångar på Rud hela natten.

Nu under eftermiddagen var jag sedan inne på kontoret, fick lite information om jobbet och har nu helt plötsligt en "vid behovs"-anställning på halsen (nu håller jag bara tummarna för att de behöver någon som hoppar in snart). Hur hände detta? Jag skickade ju för tusan in min ansökan igår.

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Själv har jag bara utgifter...

2010-07-21 @ 21:43:41
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0