Helvetes jävla internetanslutning

Som ni säkert förstår av rubriken har mitt liv tagit en drastisk vändning.
Jag kan inte längre sitta vid internet hela dagen som planerat!

Skämt åsido så kom jag inte in på internet på min laptop när jag vaknade förut. Startade den stationära datorn i källaren och ställde om inställningarna till det trådlösa nätverket. Vilket alltid brukar fungera. Tja, jag kom in på MSN och Spotify i alla fall. Men några internetsidor ville inte visas. Startade mammas mini-laptop och kom in på internet... I en sådär tre minuter innan det hängde sig. Nu sitter jag återigen vid datorn i källaren och ser med förtvivlan hur segt internet är här och fruktar att det kommer klappa ihop vilken minut som helst det också.

Om nu internet ger upp om någon minut har jag i alla fall hunnit hitta ungefär femtioelva recept på kantarellsås innan dess. Så då är det väl bara att försöka hitta några kantareller också antar jag.

Sammanfattning av de femtioelva recepten:

Stek/bryn kantareller (och ev lök)
Häll över lite mjöl
(häll ev på lite vatten och rör ordentligt)
Häll på grädde och låt koka
Krydda (ev med soja el kalvfond) efter smak

Vilken uppfinningsrikedom och variation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0