Godnatt

Nu har jag suttit ett bra tag och läst med min kopp te. Och mamma. Och min dator. Och en stund med telefonen när den där söta pojkvännen jag har ringde (fast då slutade jag faktiskt läsa några minuter...). Perfekt sätt att varva ned efter en otroligt händelserik (haha...) dag.

Planen nu är att:
  1. Sova några timmar.
  2. Vakna.
  3. Sno föräldrarnas Volvo.
  4. Åka iväg till Orrholmen och dela ut tidningar.
  5. Åka hem igen.
  6. Sova några timmar till.
Jag ska bara... eh...
slita mig ifrån boken jag läser...
och datorn jag sitter vid...
och koppen med te här bredvid först...

Och så var det det där med att försöka bli sömnig också.
Punkt ett och två är helt enkelt dömda att misslyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0